1. Welcome to No Deposit Forum! Please log in to continue. New members please register here. New Member Registration

Does Rich Reels Payoff Withdrawals???

Discussion in 'PROBLEMS - LET US TRY TO HELP' started by SweetB, Jun 13, 2010.

  1. SweetB

    SweetB MEMBER

    Does Rich Reels Casino payoff when you cashout? I have deposited and played there for a long but just made 1st wire withdrawal for $1000. Does anyone know the time frame for this to hit my bank. made withdrawal on June 5th. was processessed on June 7th?  anyone know?ThanksV
    Last edited by a moderator: Oct 23, 2014
  2. Sookie

    Sookie Mother of Cats

    i think its 3 or 4 days after its proccessed- but weekends do not count."
    But they do pay.
  3. SweetB

    SweetB MEMBER

    thank you. they processessed last moday and it still is not in my bank acct
  4. Felicie

    Felicie WELL KNOWN MEMBER

    I had it in my qt acct. under 3 days but have never done a wire straight to my bank. only wish. they sure as hell pay though. :) wtg on your win. "
  5. krystalkitty

    krystalkitty Greedy Gambler

    WTG on your withdrawal!!! Hope you get it soon!
  6. SweetB

    SweetB MEMBER

    thank you. had it up way over $1600 but could not leave my hands off of it'.. LOL
  7. Sookie

    Sookie Mother of Cats

    I just had one question-now this an actual bank account that you are trying to receive the wire transfer to, is that correct?I mean its not a card of some kind right?I ask because if it is card to a virtual bank account of some kind - there are no cards that will accept international wire transfers any more.And your profile doesnt list what country you are in, so i was also wondering where you are at?
    Last edited by a moderator: Oct 26, 2014
  8. kylelea

    kylelea WELL KNOWN MEMBER

    they r quick i took 1600.00 out was with me in 2 days hope you get it soon wtg and that was mail a check
  9. Sookie

    Sookie Mother of Cats

    Wow! you got a check mailed to you in 2 days?Thats amazing! How long ago was that ?Was that recent by any chance.
  10. SweetB

    SweetB MEMBER

    This is an actual checking acct at my bank. I am in the US and was just assured by Rich Reels that e-cash has handled the withdrawal and that I should see it in my bank acct 5-10 days from date of processing, which was June 7th 
  11. Sookie

    Sookie Mother of Cats

    Well have you contacted the bank and asked about it yet?
  12. SweetB

    SweetB MEMBER

    not yet, will give it until friday , in meantime will pray
  13. kylelea

    kylelea WELL KNOWN MEMBER

    to the question that was how long was that it was about a month ago i just won it then boom it was at my house before i could even depost again dont know why it came so fast maybe cause i have taken so many withdraws from that casino but hope the person who was asking already got there money and wtg
  14. SweetB

    SweetB MEMBER

    spoke to live help today and they said I will get my $$ but the 10 business days have not yet elapsed. The money was processed on the 7th. Last Mon so it is 7-10 business days from that for a wire transfer. Still waiting for it to hit my bank acct. But am sure it should be there by week's end
  15. SweetB

    SweetB MEMBER

    well 10 days has come and gone no funds in my account yet. e-cash processor said the ach wire transfer has already been accepted by my bank and should be reflected in my checking acct. very soon. live help and e-mail as well as phone support from rich reels has been super. they have sent me the id # of the transfer and have never been rude. The problem is at my banks end. Am sure i will see my money soon. Know next time to use quixk tender to withdraw
  16. SweetB

    SweetB MEMBER

    [​IMG]Well today is June 30th and I still do not have my money. I had asked support numerous times if there was a problem and even got a response telling me all my bank acct info was correct and it should be there. Well after many e-mails back and forth from support I was asked for my bank staement. By this time I was very frustrated and getting angry. They had all of that info. I sent it to them and this past Monday was told they just processed my withdrawal on June 28th. I asked Bel for help and at this time I am still waiting for my funds. I cashed out on June 5th and was told the withdrawal was processed on June 7th. Who knows. I only know my frustration level is mounting. Am told now once again it will be between 5 - 15 days. This I am not happy about, I love the Villento Casinos but I do not ever want to have to go through this turmoil again to get paid after amking lots of deposits.Any thoughts anyone. Please help calm my fear. I have had enough heart attacks already and have a pace- maker defibrrilator in my chest to help keep me alive. My reasons for playing online was no driving anywhere, no Stress and No Hassles.....[​IMG]Vera
    Last edited by a moderator: Oct 23, 2014
  17. Sookie

    Sookie Mother of Cats

    Ok well ill get bel to look at this - but im saending you a pm of info i need before i do.sending that now
  18. SweetB

    SweetB MEMBER

    talked to Bel last week on Friday. He said he would contact his rep and find out what was going on. I sent him all the e-mailbetween myself and Villento
  19. PSP

    PSP Ruler of Western Civilization's Geeky Nerds

    I haven't been around the online casinos very long, but my limited experience has taught me not to expect any return on my play, regardless whether I win or lose. As a result, I've learned to approach these as a game where it pays to exploit their free offers."
    "
    Expecting anything in return is probably not realistic and should be considered a bonus. That being said, I do feel your pain.
  20. SweetB

    SweetB MEMBER

    did not win on any free bonus but on a deposit made. I have played here for a very long time and have won, just never used the cashout button. Thought it would go smooth or at any rate just be paid.
  21. SPADEAHOLIC

    SPADEAHOLIC Thinks Too Much

    They do BUT!!!!!!!!! What pisses me off is I asked for my account to be flushed to an online operator, she said same as the reply to email I sent : Is this what I get to look forward to with the new format for US? Never had a problem before flushing my account at any Microgamming Casinos it was always done at the time you requested it.   If this the way its going to be done I'll stick to Rival Casinos. Hi Mitch,  Thanks for the email and congratulations on your fantastic win Mitch!  We will forward your flush request to our eCash service as these requests are done at their discretion and the 24 hour pending cycle is used for their administrative purposes.    If your request is granted, then the withdrawal will be taken out of the 24 hour pending cycle accordingly.  Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us anytime.  Warm regards, Shaun   Rich Reels Casino Helpdesk   <a >Help@VillentoBrands.com </a> OH and yes it was flushed with in a 1/2 hour after I sent my reply.But still BS all it did was make me wait threw weekend and insted of $500 in QT only $200 because well you know lol
    Last edited by a moderator: Oct 26, 2014
  22. SweetB

    SweetB MEMBER

    Well Still waiting on my $1000,00. I did get a phone call from Rich Reels on Friday and also an attahcment showing it had been processed. Today it has passed one month sinced I cashed out. I hate this type of long wait... WAY TO STRESSFUL!
  23. Not sure if you guys can play at these casinos but if so join them...."
    "
    Virgin."
    Ladbrokes."
    Sky Vegas/Bingo/Poker, etc."
    "
    You will not get quicker withdrawals anywhere out there than these tried/tested brands, my record payout with these is Pretty close between Virgin and Ladbrokes both in under one hour to my Neteller account, but expect an average of around 6-10 hours for all three (depending on day of the week), plus, as we all know.... Not many bonuses = one of two things - "
    "
    1). Scotsmen running the show ;). "
    "
    2). No need for gimmicks to lure punters in as the casino has sold itself (nothing beats swift payouts and good returns). Someone has to pay for all the bonuses being used to entice guys in, that`s us btw."
    "
    Anyways guys if you can get into any of the above three, do it, plain and simple:)."
    "
    And gl with your payment SweetB:)."
    "
  24. SweetB

    SweetB MEMBER

    just returned home from hospital and still no funds to be seen whew this is so tiring. heart still going just had another attack, combined w/ congestive heart failure. another angiogram and plasty/ another pair of stents placed.
  25. Mben

    Mben No Deposit Forum Admin Staff Member

    sweetb, Belgamo received a reply from the casino rep on Thursday. He replied Friday and with the weekend being here, he probably will not hear from them until tomorrow. "
    "
    As soon as he hears any news as to what's happening exactly with your cashout, we will let you know.
  26. SweetB

    SweetB MEMBER

    well /july 5th made one month since witdrawal. Just checked my account and still nothing. Suppoort once again has asked for my bank Statment and info, I am not sure why since I provided these a month ago. The bottom line is, I still have no money and no way to find it I guess. My time is running out and I sure would like to have this resloved so I can get some rest. I do not haVE ANOTHER MONTH TO WAIT FOR THIS. Each day dr's say is iffy
  27. SweetB

    SweetB MEMBER

    money lost in space.. tooooooooooooooooooo CRAZY! this is a night mare I will never repeat. All seem to say they are helping yet nobody can tell me where my money is at. So Very Stressful. Not intended to cause stres palying online. Was to be form of recretional outlet. Lesson learned, I feel at this point the Casino should at thier Expense send me a check by FEdX overnight. A month and ahlf is way too long to wait. anyone agree?
  28. belgamo

    belgamo No Deposit Forum Founder

    I was just assured it was being processed out, you should have it today or tomorrow. So please let me know you got it.
    "
    "
    "
    here's abreakdown of what has occured.
    "
    "
    "
    Payment 1: Wired to Bank Account (6 June 2010)
    "
    "
    · Player complained she did not receive payment
    "
    "
    · We began investigation with processor and Vera to confirm payment status
    "
    "
    · 25th June processor advised Payment Rejected due to Invalid Beneficiary Name/Account Number
    "
    "

    "
    "
    Payment 2: Wired to Bank Account (28 June 2010)
    "
    "
    · Vera sent an email confirming all her Bank PMOP info was indeed correct
    "
    "
    · $1000 Payment reprocessed to ACH once more
    "
    "
    · Player complained she did not receive payment
    "
    "
    · We were busy liaising with processor and Vera to confirm payment status
    "
    "
    · 15th July processor advised Payment Rejected
    "
    "

    "
    "
    Payment 3: QT(15 July 2010)
    "
    "
    · $1000 processed to alternate payment method QT
    "
    "
    · Payment will reflect within min 24 hours
    "
    "
    "
  29. SweetB

    SweetB MEMBER

    Thank You to everyone for all of the help. Today my $1000 was indeed in my QT account. Now to figure out how to get it from QT to me so I can make good use of it. Already sent a thank you to Rich Reels for getting issussed addressed.
  30. Mben

    Mben No Deposit Forum Admin Staff Member

    I have one thing to say ................... [​IMG]Finally!!
    Last edited by a moderator: Oct 23, 2014

Share This Page