1. Welcome to No Deposit Forum! Please log in to continue. New members please register here. New Member Registration

urgent crazy luck casino is a same casino

Discussion in 'PROBLEMS - LET US TRY TO HELP' started by kilo55, May 17, 2012.

  1. kilo55

    kilo55 NEW MEMBER

    Good evening have an help for this casinò crazy luck rival j have a request 26 free chip casino no deposit won 260 for request whitdraw make a deposit of 25 euro but this casinò is a same and have a lost my money my account login asiadoro have contattated today ever not anwer and a my questions compare display harry chant endend close chat ever this.This casinò don't pay me and not answer this is a same casinò and thi is ultimate play in the casinò non aams.thank you at all bye  Please wait for a site operator to respond. You are now chatting with 'Henry' silvia palomba: hi henry you contattated finance department? Henry: hi Henry: how may i  help you please ? silvia palomba: you contattated finance department or no? silvia palomba: i have another time in italy because questions an you Henry: well let me check ! silvia palomba: ty Henry: you have not recieve your money ? silvia palomba: no Henry: yet silvia palomba: yes silvia palomba: j don't silvia palomba: ricevute silvia palomba: money Henry: but as i can check  your money has been transaffered from here silvia palomba: transferr Henry: that will take some time  silvia palomba: on moneybookers? silvia palomba: They sent the money to moneybookers? I did not understand silvia palomba: because i m not ricevuted  silvia palomba: there yet? Henry: yes ! Henry: that was manger transfer silvia palomba: yes what!? silvia palomba: ok silvia palomba: then the money was transferred and I should get? silvia palomba: exusme but Henry: yes ! Henry: i don't why this  delay Henry: give us some more time  Henry: that we can help you with your cashout  silvia palomba: ok silvia palomba: and silvia palomba: when I receive the money? Henry: i can tell you the exact time ! Henry: did you send the document ? silvia palomba: ok silvia palomba: yes j send documents silvia palomba: 7 day ago silvia palomba: sorry understand but you  i can tell you the exact time ! silvia palomba: ? silvia palomba: or you don't  i can tell you the exact time ! silvia palomba: ? silvia palomba: in practice the money  get today? In a few hours? silvia palomba: sorry for english google translate Henry: yes ! silvia palomba: ok byebye Henry: bye    tomorrow day   Please wait for a site operator to respond. You are now chatting with 'Henry' Henry: hi silvia palomba: hi henry Henry: ciao silvia palomba: you have a news? Henry: come posso aiutarla ? silvia palomba: ciao silvia palomba: parli italiano? silvia palomba: ottimo silvia palomba: hai news sul pagamento? silvia palomba: you speack english or italian? Henry: italiana e english silvia palomba: ok parliamo italiano :) Henry: si silvia palomba: allora hai parlato con la contabilità saputo qualcosa?perchè i soldi ancora non li ho avuti Henry: che cosa vorrebbe ? silvia palomba: allora hai parlato con la contabilità saputo qualcosa?perchè i soldi ancora non li ho avuti Henry: aspeta perfavore silvia palomba: ok silvia palomba: ci sei? Henry: si ho visto  Henry: contattare domani  Henry: adesso problema di technicha silvia palomba: ok silvia palomba: io contatto domani ma non mi fate aspettare altri 10 giorni silvia palomba: grazie ciao
  2. Mben

    Mben No Deposit Forum Admin Staff Member

    I sent your username to the casino rep to see if he has any answers as to where your money is at, kilo.Ho inviato il tuo nome utente per il rappresentante del casinò per vedere se ha tutte le risposte su dove il vostro denaro è al, kilo.
  3. kilo55

    kilo55 NEW MEMBER

    thank you for all Mben :)
  4. kilo55

    kilo55 NEW MEMBER

    MBEN SCUSA SE NON PARLO L'INGLESE MA TI SPIEGO COME è ANDATA IL 5 MAGGIO DICONO HO APERTO UN ALTRO ACCOUNT MA NON HO RICHIESTO PROMOZIONI IL 9 MAGGIO HO FATTO ACCESSO A ASIADORO E HO RICHIESTO I 26 GRATIS (QUINDI HO RISPETTATO I TERMINI 1 PROMOZIONE PER PC PER IP PER PERSONA E PER FAMIGLIA )HO VINTO AL PRIMO GIRO HO CONTATTATO LA CHAT E HENRY HA CONTROLLATO L'ACCOUNT E MI HA DETTO DI DEPOSITARE E PRELEVARE LA SOMMA DI 260 SE IO AVEVO UN ALTRO ACCOUNT LO SAPEVA E NON MEL'HA DETTO E MI HA FATTO DEPOSITARE I 25 EURO LO CONTATTATO SUCCESSIVAMENTE E LUI MI HA DETTO OK SILVIA L'ERRORE è STATO MIO TI RIFARò AVERE I SOLDI STA SICURA FIDATI DI ME NON TI PREOCCUPARE RIAVRAI I TUOI SOLDI.RICONTATTO E MI DICONO SEMPRE CHE LI HANNO MANDATI CHE LI RICEVERò ENTRO MASSIMO 5 ORE O 2 ORE E DICONO SEMPRE QUESTO PARLO CON SHINE E MI DICE TRA DUE ORE LA CONTATTA IL DIPARTIMENTO FINANZIARIO 2 GIORNI FA MA NON MI HA MAI CONTATTATA NESSUNO DOPO DI QUESTO SONO 8 GIORNI CHE DICONO COSì E DA OGGI HENRY DICE CHE CI SONO PROBLEMI TECNICI E SHINE DICE QUESTO IO NON SO PIù CHE FARE MA ESISTONO LEGGI NEL VOSTRO STATO CONTRO CIò?PERCHè QUESTI SIGNORI TRUFFANO LA GENTE LEGALMENTE?IO DOPO QUESTO RITROVO OPPORTUNO SEGNALARE TALE CASINò ALLE AUTORITà COMPETENTI ITALIANE CHE LI SANZIONERANNO E CHIUDERANNO LA POSSIBILITà DI OPERARE CON PERSONE ITALIANE PERCHè NON è NORMALE POI DICONO L'ITALIA MA IO HO AVUTO PIù TRUFFE DA CASINò STRANIERI MAI DA ITALIANI MA MAI PIù GIOCHERò SU UN SITO NON AAMS FA BENE LO STATO ITALIANO A DENUNCIARLI E MULTARLI PER MILIONI DI EURO PERCHè TRUFFANO LA GENTE ECCO LE ULTIME DUE CONVERSAZIONI Please wait for a site operator to respond.18/05/2012 ORE 00:38 GMTYou are now chatting with 'Henry'Henry: HiHenry: How may i help you please ?silvia palomba: hisilvia palomba: i m not ricevuted moneysilvia palomba: don't close ever chat please because have contattated nodepositforum.comsilvia palomba: and their contattated yousilvia palomba: they'r contattated yousilvia palomba: for mesilvia palomba: your security send me money and have all savedsilvia palomba: but not ricevuted moneysilvia palomba: j don't have lost speranz because nodepositforum contattated this casinò for mesilvia palomba: but you not a serius henryHenry: sorry but due to some technical problem i am unable to check your account can you contact me after 30 minssilvia palomba: oksilvia palomba: thank yousilvia palomba: byebye 18/05/2012 ORE 02:39 Please wait for a site operator to respond. You are now chatting with 'shane' shane: hi silvia palomba: hi shane silvia palomba: i m not shane: how may i help you silvia palomba: ricevuted my money silvia palomba: have a contattated nodepositforum.com and nodepositforum.com contattated you silvia palomba: this money have send me or no? silvia palomba: because you same me of the much day shane: as per account department due to multiple account your withdrawal has denied  silvia palomba: and i don't remmeber and simplu silvia palomba: i have request silvia palomba: this promo silvia palomba: 1 silvia palomba: and regulaments silvia palomba: promo silvia palomba: 1 pc silvia palomba: 1 persons silvia palomba: 1 ip silvia palomba: and have request one silvia palomba: and henry silvia palomba: don't silvia palomba: informe silvia palomba: me silvia palomba: of this silvia palomba: and hanry silvia palomba: speack silvia palomba: to me silvia palomba: deposit silvia palomba: and request silvia palomba: whitdraw silvia palomba: and henry silvia palomba: is responsable silvia palomba: i m stufe silvia palomba: and or resend my deposit silvia palomba: 25 silvia palomba: euro silvia palomba: in my moneybookers silvia palomba: or i close this account Chat session has been terminated by the site operator.MI HA CHIUSO LA CHATNON è GIUSTO ESSERE TRUFFATA COSì SOLO PERCHè SONO ITALIANA
    Last edited by a moderator: Oct 26, 2014
  5. Mben

    Mben No Deposit Forum Admin Staff Member

    Kilo, I am using the google translator to to understand your messages but it is still very hard, so bear with me please. I read that you have multiple accounts with the casino and that is why your withdrawal has been denied (from your chat session with Shane). If this is the case, that you have multiple accounts, the casino has every right to deny your winnings. Please do not contact chat again until I hear from the representative of the casino. And it is not wise to tell customer support that you contacted our forum for help because they have no idea who we are.I did not contact customer support on your behalf as you stated to Shane. I emailed our casino representative. He is not customer support. Stay tuned.Kilo, io sto usando il traduttore di Google per capire i vostri messaggi, ma è ancora molto rigido in modo da portare con me per favore.Ho letto che avete più account con il casinò ed è per questo vostro ritiro è stato negato (dalla sessione di chat con Shane). Se questo è il caso, di avere account multipli, il casinò ha tutto il diritto di negare le tue vincite.Si prega di non contattare chiacchierare finché ho sentito da parte del rappresentante del casinò. E non è saggio a dire l'assistenza clienti che si contattato il nostro forum per un aiuto perché non hanno idea di chi siamo.Non ho contattare l'assistenza clienti per vostro conto, come lei ha affermato di Shane. Ho mandato il nostro rappresentante casino. Egli non è il supporto al cliente.Restate sintonizzati.
  6. kilo55

    kilo55 NEW MEMBER

    sorry for my english the day 5 may result open another account but in this account i don't remember the open and don't have request promotions the day 9 may have access an my account asiadoro and news 26 free no deposit have a respect this promo because have a request 1 for pc persons familiy ip and home ,have a contact chat live henry ceck my account and speack to only deposit and request whitdraw don't speack to me exemple silvia you have another account no henry not speack to me.and for this cause for henry deposit 25 euro after 5 day henry inform me don't pay and henry promise me because this error of the henry  you'll get your money silvia and j ok attend contact all day and one day tecnical one day finance contact you one day this money send riceve an 5 hour but the my money not ricevuted and of the 2 day henry speack ever tecnical error and shine close chat ever this casinò same me and this is ultimate play online whit casinò no aams because this casinò cheated me P.s j don't play plus in casinò of the don't have a chat online h24 and italian because this casinò cheated me j assicure this casinò and platinum play is first time this casinò cheated me because i m played CAsinò LAVIDA and this casinò pay me 1000 euro in 3 days this is a serius casinò whit assistence italian j play another casinò and not have problems only this two casino PLATINUM e CRAZY LUCK .sorry for english bye thanks
  7. Mben

    Mben No Deposit Forum Admin Staff Member

    This is from the rep at Crazy Luck, kilo. I checked player details. We don't have any withdrawal of SILVIA PALOMBA. She cancelled her withdrawal 2012-05-14 Questo è il rappresentante di Luck Crazy, kilo. Ho controllato dettagli di ogni giocatore. Non abbiamo alcun ritiro di SILVIA PALOMBA. Ha cancellato il suo ritiro 2012/05/14
  8. kilo55

    kilo55 NEW MEMBER

    i m look in this moment not very i m not cancellated whitdraw ho le prove
  9. kilo55

    kilo55 NEW MEMBER

    lo chiesi e lo dovetti cancellare non avendo depositato l'ho riformulato e non mel'hanno pagato ho tutte le giocate fatte e i soldi non li ho giocati 260 euro in effetti il prelievo risulta scomparso e se la chat mi rispondesse visto come ho postato nelle esperienze negative casinò non mi rispondono non sono l'unica ad averli denunciati per lo stesso motivo e ormai io mi auguro che coi miei soldi e di altre persone possano comprarsi medicine perchè buona si scema noe ora sono solo allibita perchè risultava prelievo stornato che è scomparso e i soldi non li ho mai riavuti nel conto ne ricevuti su moneybookers ho le relative prove di scommesse giocate e dettaglio transazioni moneybookers
  10. crazyashell

    crazyashell CRAZY ROLLER

    kilo55 I am having the same promble not getting my money fromWinBig21 say send they sent it but i never got it there promble is at there bank not mine and mine is for $550 my withdraw was may 21 and still nothing

Share This Page